dinsdag 17 april 2012

Goeiemorgen!

En dat was het deze ochtend! De postbode bezorgde vandaag het tasje dat ik won op de blog van Fie. En er zat nog een paar mooi gehaakte haarspeldjes bij voor mijn kleine meid. Bedankt, you made my day!


En? Ziet de foto er een beetje goed uit?

Ik volgde op Van Katoen de workshop fotografie met Elza D en Photo-copy-Ann. Ja, Elza D. die van dat boek met al die rokjes. En als je Ann nog niet kent dan moet zeker eens een kijkje nemen op haar blog want écht, haar foto's zijn om op te eten!

Bewijs dat ik er was vind je hier (toch als je goed zoekt).  Ik denk niet dat er al echt veel verschil zichtbaar is, maar weet dat er lang nagedacht is over de foto en dat ik toch bijna aan elk knopje van m'n fototoestel heb gedraaid ;)  Ach, het belangrijkste is dat ik nu ook weet waarvoor elke knopje dient (of toch bijna) en dat ik er heel wat toffe madammen leerde kennen waaronder  Madame Zsazsazu en haar prachtige juweeltjes.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je al zo vlug het pakje hebt; Graag gedaan, hoor!
    En de foto is schitterend...
    Ik wou dat ik dat ook zo goed in beeld kon brengen!
    Groetjes Fie

    BeantwoordenVerwijderen