maandag 15 april 2013

Bakstenen winkel

Net ietsje meer dan 1 jaar na de start van Sjiekebiele openen wij onze bakstenen winkel in de Dorpsstraat 36 in Sint-Michiels.
Iedereen is er van harte welkom op maandag, woensdag en zaterdag van 10u tot 18u.

In onze winkel vind je het aanbod zoals in de webshop, aangevuld met heel wat extra naaimateriaal, knopen, stoffen... maar ook juweeltjes van Elle et Moi, kaartjes van Petite Madeleine...
Je kan er ook terecht voor creatieve workshops voor beginners en gevorderden!

Tot binnenkort ;)



 
Come in, we're open !

4 opmerkingen:

  1. Hé ik had je nog gemaild hierover...maar je had het te druk zeker????
    Ik kom binnenkort wel eens af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgende week stap ik binnen! Ik moet in Sint-Michiels zijn, ik heb het al opgezocht op Google maps!

    BeantwoordenVerwijderen